Sfaturi practice privind amenajarea unui birou

0
1463
Sfaturi practice privind amenajarea unui birou

Modul de amenajare a spatiului in care se lucreaza reprezinta un aspect important, mai ales daca tinem cont de durata de timp pe care multe persoane o petrec la birou.

Este cunoscut faptul ca aspectul estetic si modul in care sunt aranjate obiectele intr-un birou pot influenta starea de spirit a unei persoane. Spre exemplu, in cazul in care biroul are numeroase spatii de depozitare care fac mai usoara pastrarea ordinii sau daca in camera exista plante si alte obiecte decorative, sunt stimulate creativitatea si energia unui angajat.

Cum alegi cele mai potrivite obiecte pentru birou

Mobila de birou si scaunele de birou reprezinta principalele obiecte pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand amenajezi un spatiu de munca. Iar calitatea, functionalitatea si estetica acestora sunt principalele aspecte de care este indicat sa tii cont.

In general, cand spunem mobila de birou ne referim atat la masa de birou, cat si la eventuale rafturi, sertare si nu numai. In functie de activitatea angajatului este indicat ca mobila de birou sa ii puna la dispozitie spatiul necesar de care are nevoie pentru a-si desfasura activitatea intr-un mod facil.

Din mobila de birou, cea mai importanta parte este masa de birou pe care acesta isi desfasoara intreaga activitate. Masa de birou este bine sa fie una rezistenta si usor de adaptat in functie de inaltimea oricarei persoane care o va folosi.

De asemenea, nici alegerea unor scaune de birou nu reprezinta un lucru tocmai usor. Calitatea scaunelor de birou este data de modul in care acestea pot influenta sanatatea unei persoane. Un angajat care lucreaza intr-un birou petrece, de regula, cea mai mare parte din timpul de la munca asezat pe scaunul de birou. De aceea, este indicat sa alegi scaune de birou usor reglabile pentru ca angajatul sa nu stea aplecat in momentul in care lucreaza si, mai ales, unele care sa protejeze coloana pastrand o pozitie adecvata a acesteia.

Mobilierul de birou directorial – o alta atentie suplimentara

Un mobilier de birou directorial trebuie sa fie in primul rand calitativ. Iar prin calitatea unui astfel de mobilier se pot intelege mai multe lucruri – grija pentru materialele din care este confectionat, functionalitatea sa si chiar aspectul estetic pe care il are.

Materialele din care un astfel de mobilier este realizat sunt importante deoarece contribuie atat la rezistenta, cat si la aspectul acestuia. Iar atunci cand cineva intra intr-un birou directorial, acesta este primul lucru pe care il observa, in astfel de cazuri prima impresie fiind destul de importanta.

Pe de alta parte, functionalitatea unui mobilier de birou directorial este data de spatiile de depozitare si de eficienta modului in care acestea sunt amplasate.

Asadar, mobila de birou trebuie aleasa cu atentie, in functie de anumite criterii ce tin in primul rand de sanatate si apoi de functionalitate si estetica.